tiistai 1. maaliskuuta 2016

Jalustin.net: Maaliskuun blogi

Sähköpostiini kilahti muutama päivä takaperin fiilistäni todella paljon nostattava viesti; nimittäin Jalustin.netin Eveliina ilmoitti meidän tulleen valituksi kuukauden blogiksi!

Olin toki huomannut meidän olevan ehdolla ja jo siitä sain niin mielettömän hyvän mielen, että kuullessani kunniamaininnastamme, en edes osannut alkuun reagoida koko asiaan mitenkään. Tai no, ensimmäisenä laitoin miehelle viestin, että ihanko oikeasti kävit meitä kaikilla viraston koneilla äänestämässä, koska niin mun armas kakslahkeinen kumppanini vitsaili kun kerroin meidän olevan ehdolla. No ei sentään ollut käynyt. Me saatiin siis ihan rehellinen "voitto". Se tuntuu vielä paremmalta.

Meitä vastassa oli todella paljon vanhemmat poniblogit, joiden lukijakunta on huomattavasti suurempi ja vakiintuneempi kuin mitä meillä on, enkä siis uskonut lainkaan meidän mahdollisuuksiin päästä edes kamppailemaan kärkisijasta äänestyksessä. Olen aina ollut kovin itsekriittinen ja sitä olen myös tämän blogin suhteen. Ilmeisesti joku muukin kuitenkin nauttii näiden mun löpinöiden lukemisesta ja meidän ihanien hovikuvaajien loihtimien kuvien katselusta!

Tahdon siis kiittää jokaista meitä äänestänyttä vuolaasti. Tämä on minulle aloittelevana bloggaajana mieletön kunnia ja olen erittäin otettu meidän saamista äänistä. Kiitos, kiitos, kiitos!

Goldikin kiittää ja kumartaa syvään meitä äänestäneille!

Jalustin.net teki meistä myös haastattelun, voit käydä lukemassa sen täältä!

1 kommentti: